Validarea pieței noi

Hei! Ai venit în locul potrivit pentru a-ți extinde afacerea către piețe internaționale. Înainte de a începe să îți vinzi produsele și serviciile în afara țării, trebuie să te decizi care sunt piețele care au sens pentru tine. Care piețe prezintă cerere pentru ceea ce oferi? Există piețe care sunt dificile din punct de vedere legal? Îți vom arăta cum instrumentele analytics și altele te pot ajuta să te decizi care piețe îți oferă cele mai bune oportunități.

Să presupunem că ai un magazin online care vinde albume muzicale rare. Afacerile merg destul de bine în țară, așa că începi să te întrebi dacă nu cumva expansiunea către piețe externe ar fi pasul firesc. Ok, dar unde? Din Portugalia până în Finlanda, din Irlanda până în Franța, vei găsi piețe favorabile și altele nefavorabile. Din fericire sunt multe instrumente pe care le poți folosi pentru a cântări situația în prealabil.

Ai putea începe cu Google Global Market Finder. Acest instrument gratuit îți permite să analizezi traficul în căutări pe cuvintele cheie importante afacerii tale. De exemplu, te va interesa unde caută lumea "viniluri". Țările în care există mult trafic pe acest termen pot fi piețe cu cerere mare pentru produsele tale. Binențeles, țările care nu au un astfel de trafic, nu sunt recomandate.

Folosind Google Global Market Finder poți lua decizii informate în privința expansiunii tale internaționale. Odată ce ai găsit țările unde au loc multe căutări pentru produsele tale, poți folosi Google Keyword Planner sau Bing Keyword Research Tool, pentru a afla care e competiția pe cuvintele cheie în motoarele de căutare. Te va ajuta să-ți dai seama dacă intri pe o piață cu puțini jucători sau una foarte aglomerată.

Un alt instrument util este cel de web analytics. Fie că îl folosești pe cel de la Google sau altele, poți verifica dacă oameni din alte țări sunt interesați de afacerea ta. De exemplu, imaginează-ți că până acum ai livrat produse doar la tine în țară, dar observi că primești mulți vizitatori din Franța. Ei navigheză pe site-ul tău și învață multe despre tine, numai ca să afle că nu-ți pot cumpăra produsul. Asta îți poate da de înțeles că ai clienți care te așteaptă în Franța.

Ne-am uitat la instrumente care să te ajute să înțelegi cererea și competiția din piață. Desigur, mai sunt lucruri pe care trebuie să le iei în considerare când te decizi pe care piețe să te concentrezi. De exemplu, unele țări pot fi mai dificile din punct de vedere legal sau fiscal. Trebuie să cunoști aceste lucruri înainte să investești în expansiunea ta. Unele piețe pot părea atrăgătoare pe hârtie, dar printr-o cercetare mai amănunțită vei evita surprizele neplăcute. Din fericire multe guverne afișează acest gen de informații pe site-urile lor.

Să recapitulăm. Extinderea afacerii tale într-o nouă piață, poate fi o super-oportunitate de creștere. Nu te grăbi. Folosește instrumente online pentru a descoperi unde e o cerere mare pentru produsele tale. Apoi, asigură-te că te ferești de probleme de ordin fiscal și legal în țările respective, cercetând în prealabil. După ce ai făcut toate aceste pregătiri, ești gata să îți extinzi afacerea într-o nouă piață

Share this post

Leave a comment

Filtered HTML

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

Despre Noi

Cu ce ne ocupam.

Cu ajutorul tehnologiilor folosite de noi, putem crea website-uri unice. Astfel, toti clientii nostri beneficiaza de o perspectiva moderna si in acelasi timp utila. Prin ceea ce facem , incercam sa mentinem un echilibru intre un design util, placut dar care totodata si vinde.