Rețelele sociale care ți se potrivesc

Salutare! În acest articol vom explora harta rețelelor sociale. Sunt câteva rețele sociale foarte mari pe care e important să le cunoști, dar sunt și câteva mai mici, de nișă, care pot avea potențial pentru afacerea ta. Te vom ajuta să înțelegi care reţea socială se potrivește afacerii tale.

Pentru început e bine să sortezi rețelele sociale pe categorii pentru a vedea asupra cărora trebuie să te concentrezi. Hai să începem cu cele mai mari: Facebook, Twitter, Instagram, Google Plus și LinkedIn. Ele au audiențe foarte mari. Facebook are mai mult de 1.5 miliarde de utilizatori în toată lumea. Asta înseamnă că actualii și viitorii tăi clienți cu siguranță petrec timp în acest spațiu virtual. Ca afacere, ar fi bine să îți asiguri prezența pe Facebook pentru a intra în contact cu ei.

Pe lângă rețelele sociale mari, vei găsi unele de nișă, axate pe subiecte și audiențe specifice. Oamenii de aici sunt pasionați de subiectele respective și caută conținut detaliat. Gândește-te la TripAdvisor pentru recenzii de călătorie, sau OpenTable pentru recenzii ale restaurantelor. Sunt multe rețele sociale specializate pe diferite industrii. Trebuie să o găsești pe cea potrivită afacerii tale. Deși au un număr mai mic de membri, acești oameni pot fi exact cei pe care îi cauți.

Un alt factor pe care trebuie să-l ai în vizor este scopul fiecărei rețele sociale. Multe rețele sociale sunt utilizate pentru relații personale, altele sunt concentrate pe distribuirea de conținut, iar altele sunt folosite pentru networking și business. Pe rețelele sociale utilizate pentru relații personale, oamenii stau în contact cu prietenii și familia. Asta nu înseamnă că nu e loc acolo și pentru afacerea ta. Oamenii discută despre produse și servicii tot timpul. Trebuie să acorzi atenție contextului încât postările tale să fie simple, interesante și utile. Nu e prea indicat să vii cu mesaje de vânzare. De exemplu, un magazin de haine vintage poate posta o fotografie cu o clientă care se bucură de o poșetă superbă. Imaginea poate fi apreciată și share-uită între membrii rețelei, ceea ce îți va aduce mai multă expunere.

Rețelele sociale pe care se distribuie conținut oferă multe informații potențialilor clienți: statistici, studii de caz, infografice, recenzii și altele. Pe YouTube, același magazin de haine poate posta un videoclip în care să demonstreze cum se poartă anumite compleuri. Pe Pinterest poate posta poze superbe cu cele mai recente colecții.

Rețelele sociale de business atrag oameni în căutare de contacte pentru afaceri, joburi și angajări. Și aici e important să cunoști contextul. Nu vei avea prea mult succes dacă vrei să vinzi haine vintage, dar ai mari șanse să îți găsești următorul angajator. Pe de altă parte, dacă ești o afacere care vinde altor afaceri, aici e locul perfect în care îți poți promova produsele în fața altor profesioniști din industrii specifice.

E foarte important să înțelegi rolul fiecărei rețele sociale și obiectivele oamenilor care sunt acolo. Așa îți va fi mai ușor să te conectezi cu ei. Rețelele sociale mari ca Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google Plus și YouTube au mulți utilizatori. Cu siguranță vei găsi o audiență acolo. Dar fii cu ochii și pe rețelele sociale mai mici dedicate poate chiar activității tale. Aici poți întâlni oameni foarte interesați de produsele și serviciile pe care le oferi. Explorează fiecare rețea în parte pentru a vedea ce fac ei acolo. Te va ajuta să înțelegi cum poți face parte din conversație și ce conținut trebuie să postezi.

Share this post

Leave a comment

Filtered HTML

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

Despre Noi

Cu ce ne ocupam.

Cu ajutorul tehnologiilor folosite de noi, putem crea website-uri unice. Astfel, toti clientii nostri beneficiaza de o perspectiva moderna si in acelasi timp utila. Prin ceea ce facem , incercam sa mentinem un echilibru intre un design util, placut dar care totodata si vinde.