Noțiuni introductive despre publicitatea pe dispozitive mobile

Salut! În prezent oamenii petrec mai mult timp uitându-se la ecranele mobilelor decât la ale computerelor. Dispozitivele mobile îi țin pe oameni conectați în permanență. Afacerile inteligente se adaptează și depun eforturi pentru a ajunge la astfel de clienți prin publicitatea pe mobil. În acest tutorial vom vorbi despre beneficiile marketingului pe dispozitive mobile și oportunitățile sale multiple. Vom mai vorbi și despre abordarea eficientă a reclamelor.

Reclamele pe mobil te pot ajuta să primești mai multe telefoane, sau mai multe întrebări, ori pot aduce mai mulți oameni în magazin sau pe website. Îi pot face pe oameni să descarce aplicația ta pentru mobil. Dar iată unde devine interesant: reclamele pe mobil îți dau oportunitatea să te conectezi cu clienții potențiali când utilizează telefoanele mobile. Îi poți targeta în funcție de locație și le poți oferi instrumente utile cum ar fi reclamele "click-to-call".

Abordarea advertisingului mobil depinde mult de particularitățile audienței și de obiectivele tale de business. Hai să ne uităm la câteva locuri în care îți poți targeta audiența mobilă. În primul rând, site-ul tău poate apărea în rezultatele căutărilor. La fel și reclamele tale pot apărea atunci când oamenii caută folosind cuvinte cheie specifice afacerii tale.

Să presupunem că ești un instalator și vrei să comunici cu propietarii de case care au nevoie de serviciile tale. Reclamele tale de tip search pot apărea în rezultate când oamenii caută "instalator" sau "chiuvetă înfundată". Încearcă să te concentrezi pe cuvinte și fraze mai scurte pe care oamenii le pot folosi în căutări. Ține minte, pe mobil oamenii nu caută la fel de detaliat ca pe computer.

Poți folosi reclame de tip grafic pentru momentele când ei navighează de pe mobil. Aceste reclame pot apărea sub formă de imagine, text sau video.

Din moment ce reclamele pentru mobil sunt de mici dimensiuni, ar trebui să aibă un mesaj puternic și concis, cu un îndemn clar. Te poți promova și în timp ce oamenii folosesc aplicații mobile. De exemplu, dacă ai vrea să te promovezi local, ai putea să-ți plasezi reclamele în aplicații pe care oamenii le folosesc pentru recenzii, cum ar fi Yelp.

Chiar dacă oportunitățile sunt numeroase în publicitatea pe mobil, sunt câteva lucruri pe care trebuie să le iei în considerare înainte să investești bani. Crearea unor reclame bune este doar prima parte. E la fel de important să ai un website optimizat pentru mobil. Reclamele nu vor fi eficiente dacă vor trimite către un site care nu a fost optimizat pentru telefon.

Ia în considerare că nu toate dispozitivele mobile sunt la fel. Deci un alt truc este personalizarea reclamelor în funcție de device. Astfel se vor afișa optim pe o varietate de ecrane. Un mod de a face asta este utilizarea textului clar și concis în reclamele tale. Poți folosi și extensii ale reclamelor. Sunt funcții speciale care le vor permite oamenilor să obțină indicații către magazinul tău sau să te sune. Se vor dimensiona automat, astfel încât să fie potrivite contextului în care apar.

Acesta e advertisingul pe dispozitive mobile. E important să descoperi cum poți ajunge la oameni în timp ce își folosesc telefoanele. Te poți promova în căutări, pe alte website-uri, rețele sociale și chiar în interiorul aplicațiilor mobile. Pentru a obține maximum de la reclamele tale, trebuie să ai în vedere o abordare bine gândită a marketingului mobil. Dacă rămâi alături de noi, vom explora subiectul în detaliu.

Share this post

Leave a comment

Filtered HTML

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

Despre Noi

Cu ce ne ocupam.

Cu ajutorul tehnologiilor folosite de noi, putem crea website-uri unice. Astfel, toti clientii nostri beneficiaza de o perspectiva moderna si in acelasi timp utila. Prin ceea ce facem , incercam sa mentinem un echilibru intre un design util, placut dar care totodata si vinde.