Cum să folosești comerțul electronic ca să vinzi

Hai să vorbim despre e-commerce sau comerțul electronic. Vom afla ce presupune mai exact și ce optiuni se potrivesc afacerii tale. Ce este acest comerț electronic? E un alt mod de a spune că vinzi produse online. Oamenii fac cumpărături de pe website-uri și aplicații mobile de ceva vreme. Toate tipurile de afaceri au început să găsească modalități de a implementa soluții de e-commerce pentru a-și atinge obiectivele online. Obiectivele pot varia în funcție de natura afacerii. Poți începe cu lucruri simple ca plățile online sau poate vrei mai mult, poate ai nevoie de un site care să le permită oamenilor să îți verifice inventarul, să își facă un cont și să-și seteze plăți recurente. Posibilitățile sunt nelimitate.

Deci, cum începi cu comerțul electronic? Primul pas este să le oferi clienților opțiunea de a plăti online. Poți adăuga servicii de plăți electronice ca PayPal care simplifică foarte mult lucrurile. În multe cazuri nici nu e nevoie de un cont PayPal, clienții pot plăti direct cu cardul. Dacă începi un site de comerț electronic de la zero, vei vrea să arunci un ochi peste instrumente care includ soluții de e-commerce ca Squarespace sau Wordpress. Aceste soluții nu doar că procesează plăți electronice, dar au șabloane care pot fi implementate cu ușurință pe website-ul tău.

În caz că vrei mai mult, poți alege o soluție integrată de e-commerce ca Magento sau Shopify. Ai multe dintre care poți alege. Aceste instrumente conțin funcționalități precum căutarea de produse, inventariere, managementul conturilor clienților sau managementul comenzilor.

Comerțul electronic ne duce cu gândul la retail, ceva care seamănă cu o experiență din magazin. Orice afacere care vinde produse într-un magazin fizic își poate vinde produsele online. Clienții magazinului tău de mobilă pot intra înăuntru, pot vedea, pot atinge canapelele, șifonierele, noptierele expuse. Experiența digitală ar trebui să fie similară. Vizitatorii ar trebui să vadă aceleași produse pe paginile magazinului tău online. Chiar dacă nu se pot așeza pe canapele sau simți texturile pieselor de mobilier într-un browser web, magazinul tău online poate aduce produsele la viață. E bine să incluzi multe fotografii, descrieri ale produselor, testimoniale și chiar clipuri video. Acest conținut de calitate va fi vitrina ta. Dacă ai un conținut de calitate, poți micșora diferențele dintre experiențele de retail offline și cele online.

După ce ai descoperit cum să vinzi pe propriul site, vei vrea să vinzi mai multe produse în mai multe locații. Deci, următorul pas ar fi să te uiți către alte locuri în care poți face vânzări online. De exemplu, îți poți distribui mobila pe site-uri ca Amazon sau eBay. Dacă acesta este obiectivul tău și încă nu ai ales o soluție de e-commerce, asigură-te că o vei alege pe cea care îți va suporta strategia de vânzări pe mai multe canale.

Fie că vrei să oferi o variantă virtuală a magazinului tău fizic sau vrei doar să poți primi plăți online, comerțul electronic poate fi un instrument puternic pentru afacerea ta. Mai departe te vom asista în primii pași către e-commerce. Vom examina mai multe opțiuni în detaliu, pentru a ști care i se potrivește mai bine afacerii tale. Îți vom arăta și cum să te reconectezi cu clienții tăi după primul contact. Rămâi alături de noi!

Share this post

Leave a comment

Filtered HTML

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

Despre Noi

Cu ce ne ocupam.

Cu ajutorul tehnologiilor folosite de noi, putem crea website-uri unice. Astfel, toti clientii nostri beneficiaza de o perspectiva moderna si in acelasi timp utila. Prin ceea ce facem , incercam sa mentinem un echilibru intre un design util, placut dar care totodata si vinde.