Comparație între publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare și publicitatea prin anunțuri grafice

Bună! Ești gata să explorezi două tipuri de promovare online? E vorba de publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare (SEM) și despre publicitatea prin anunțuri grafice. Ambele te pot ajuta în promovare, dar sunt diferite. Hai să vedem cum funcționează cele două tipuri de reclame, unde apar și cum arată pentru a știi cum să le utilizezi mai bine.

Ok, hai să ne imaginăm că ai văzut un film de acțiune și ai vrea să asculți opiniile criticilor de film. Accesezi un motor de căutare și scrii: "podcast cu recenzii de filme". Ce spune asta despre tine? Spune că știi ce vrei și cauți în mod activ pe tema asta. Cu SEM, companiile folosesc această informație pentru a ajunge la clienții lor în timp ce aceștia caută produse sau servicii similare. Oamenii le spun motoarelor de căutare ce vor în online. Companiile licitează ca reclamele lor să apară drept răspuns la cuvintele și frazele pe care oamenii le caută. De exemplu, o persoană care caută activ podcast-uri cu recenzii de filme este un client perfect. În plus, acesta este momentul ideal pentru a le comunica despre business-ul tău.

Publicitatea prin anunțuri grafice funcționează diferit. Persoana targetată nu caută neapărat o afacere ca a ta. Poate nici nu arată vreun interes clar în produsele sau serviciile tale. Echivalentul offline al anunțurilor grafice sunt panourile outdoor sau printurile de presă. Chiar dacă oamenii nu au căutat produsele tale, poți alege locațiile și publicațiile unde vrei ca reclamele tale să apară. Ai șansa să comunici cu oamenii potriviți care ar putea să fie interesați de afacerea ta.

Asta înseamnă să găsești site-urile pe care clienții tăi potențiali petrec timp. Mai înseamnă să-ți direcționezi mesajele către acei oameni care și-au arătat un posibil interes față de produsul tău prin site-urile vizitate sau altfel de comportamente online. În cazul nostru cu podcastul de critică de film, clientul ideal cu siguranță citește blog-uri de film sau verifică programele cinematografelor locale. Acelea pot fi locurile unde o să afișezi anunțurile grafice despre produsul tău.

Iată o altă diferență între publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare și publicitatea prin anunțuri grafice: locul în care apar reclamele. Să spunem că cineva caută "podcast-uri cu recenzii despre filme" și reclama ta apare în rezultate. Dar nu dă clic pe ea. Persoana în cauză poate a dat clic pe un alt rezultat. Cu SEM, reclama ta va apărea doar în rezultatele căutărilor. După ce părăsesc motorul de căutare și navighează pe alte site-uri, nu mai poți ajunge la ei cu SEM. Dar publicitatea prin anunțuri grafice poate ajunge pe orice site care oferă spațiu publicitar. Asta înseamnă că poți pătrunde în spațiul publicitar a milioane de site-uri. Publicitatea prin anunțuri grafice oferă și mai multă libertate creativă. Ai la dispoziție mărimi diferite, formate diferite, imagini, conținut video și altele. Ai mai multe oportunități să captezi atenția clienților potențiali.

Acum ai văzut cum diferă publicitatea prin anunțuri grafice de cea prin intermediul motoarelor de căutare. Dar e și mai bine dacă începi să vezi cum pot funcționa împreună. Captarea atenției cu o reclamă grafică e o metodă minunată pentru a intra pe radarul cuiva. Mai târziu, când sunt gata să acționeze sau să cumpere, utilizatorii se vor îndrepta către un motor de căutare. Dacă reclama ta va apărea în acel moment, te vor recunoaște și vor da clic.

Publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare și publicitatea prin anunțuri grafice pot atrage clienți, dar în moduri diferite. Dacă știi cum funcționeză, unde apar anunțurile și ce formate ai la dispoziție, te pot ajuta să ajungi cu mesajul potrivit în fața oamenilor potriviți, indiferent unde se află online.

Share this post

Leave a comment

Filtered HTML

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

Despre Noi

Cu ce ne ocupam.

Cu ajutorul tehnologiilor folosite de noi, putem crea website-uri unice. Astfel, toti clientii nostri beneficiaza de o perspectiva moderna si in acelasi timp utila. Prin ceea ce facem , incercam sa mentinem un echilibru intre un design util, placut dar care totodata si vinde.