Ce este publicitatea prin anunțuri grafice sau display advertising?

Salut! Hai să vorbim acum despre publicitatea prin anunțuri grafice cunoscută și ca Display Advertising. Știi anunțurile acelea care apar pe majoritatea paginilor web? Unele sunt bannere, în timp ce altele apar ca text sau videoclipuri. Acestea formează publicitatea prin anunțuri grafice. În continuare vom discuta ce înseamnă acest tip de publicitate, cum funcționează și cum te poate ajuta să atragi mai mulți clienți.

Gândește-te la publicitatea prin anunțuri grafice ca la o versiune digitală a unui panou publicitar sau a unei reclame TV. Companiile plătesc proprietarul spațiului de afișare a reclamei, sperând ca mesajul să fie văzut de persoanele potrivite, care apoi să le devină clienți. În online, spațiul de afișare nu este pe panouri sau canale TV, ci pe site-urile pe care le vizităm. Publicitatea prin anunțuri grafice le oferă companiilor șansa de a plăti pentru ca anunțurile lor să apară atunci când persoana potrivită se află pe site-ul potrivit. Există multe moduri de a face acest lucru: poți lucra direct cu proprietarii unui site sau poți utiliza rețelele de Display Advertising. Poți decide să îți afișezi anunțurile pe anumite pagini și către anumite grupuri de persoane.

Să ne imaginăm că ești pasionat de filme și ai creat un podcast cu recenzii pentru acestea. Acum dorești să-l promovezi. Gândește-te cine ar putea fi interesat de un podcast cu recenzii de filme și ce site-uri ar mai putea vizita online. De exemplu, ar putea vizita site-uri de cinema, site-urile oficiale ale filmelor sau forumuri despre filme. Paginile pe care le vizitează potențialii clienți sunt cele unde ar trebui să fii și tu. Desigur, clienții nu vor vizita întotdeauna doar site-uri despre filme. Cu publicitatea prin anunțuri grafice, le poți arăta anunțuri și când viziează site-uri cu alt tip de conținut. Poți targeta persoane cu anumite interese, cum ar filmele, și o poți face atunci când acestea verifică prognoza meteo sau când citesc știrile, când vizitează bloguri sau diferite site-uri, chiar dacă nu au nicio legătură cu filmele. Prin urmare, publicitatea prin anunțuri grafice îți oferă posibilitatea de a ajunge la segmentele de public relevante, oriunde ar fi pe internet. E și unul dintre motivele pentru care este un mod grozav de a-ți face compania mai cunoscută. De exemplu, dacă tocmai ai creat un podcast cu recenzii de filme, trebuie ca lumea să știe că acest nou produs există. Cu ajutorul anunțurilor grafice, poți informa exact persoanele care te interesează.

Dar publicitatea prin anunțuri grafice nu înseamnă doar să îți anunți prezența, este și un mod extraordinar de a aduce trafic pe site-ul tău, de a crește implicarea vizitatorilor și de a câștiga noi clienți. Cum? Ei bine, poți alege să afișezi anunțurile pentru cei care ți-au vizitat deja site-ul, dar nu s-au abonat încă la podcast. Prin urmare, atunci când ei citesc știrile, verifică prognoza meteo sau urmăresc videoclipuri, publicitatea prin anunțuri grafice le poate aminti să se aboneze, de exemplu printr-o promoție creată special pentru ei. Acest lucru se numește remarketing sau direcționare repetată a unui mesaj catre un anumit public, dar despre asta vom discuta în detaliu mai târziu.

Așadar, publicitatea prin anunțuri grafice îți permite să fii acolo unde se află potențialii clienți și te poate ajuta să-ți îndeplinești obiectivele de marketing. În continuare, vom vorbi despre cum diferă publicitatea prin anunțuri grafice de cea în rețelele de căutare și despre cum funcționează diversele elemente ale unei campanii grafice. Apoi vom vorbi despre modurile prin care poți să îți găsești publicul ideal, folosind diferite opțiuni de direcționare repetată. În final, vei afla cum poți utiliza direcționarea repetată pentru a ajunge la persoane cu care ai interacționat deja. Ești gata? Hai să explorăm mai în detaliu lumea publicității prin anunțuri grafice.

Share this post

Leave a comment

Filtered HTML

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • Lines and paragraphs break automatically.

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

Despre Noi

Cu ce ne ocupam.

Cu ajutorul tehnologiilor folosite de noi, putem crea website-uri unice. Astfel, toti clientii nostri beneficiaza de o perspectiva moderna si in acelasi timp utila. Prin ceea ce facem , incercam sa mentinem un echilibru intre un design util, placut dar care totodata si vinde.