Comparație între publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare și publicitatea prin anunțuri grafice

Bună! Ești gata să explorezi două tipuri de promovare online? E vorba de publicitatea prin intermediul motoarelor de căutare (SEM) și despre publicitatea prin anunțuri grafice. Ambele te pot ajuta în promovare, dar sunt diferite. Hai să vedem cum funcționează cele două tipuri de reclame, unde apar și cum arată pentru a știi cum să le utilizezi mai bine.

Validarea pieței noi

Hei! Ai venit în locul potrivit pentru a-ți extinde afacerea către piețe internaționale. Înainte de a începe să îți vinzi produsele și serviciile în afara țării, trebuie să te decizi care sunt piețele care au sens pentru tine. Care piețe prezintă cerere pentru ceea ce oferi? Există piețe care sunt dificile din punct de vedere legal? Îți vom arăta cum instrumentele analytics și altele te pot ajuta să te decizi care piețe îți oferă cele mai bune oportunități.

Ce este publicitatea prin anunțuri grafice sau display advertising?

Salut! Hai să vorbim acum despre publicitatea prin anunțuri grafice cunoscută și ca Display Advertising. Știi anunțurile acelea care apar pe majoritatea paginilor web? Unele sunt bannere, în timp ce altele apar ca text sau videoclipuri. Acestea formează publicitatea prin anunțuri grafice. În continuare vom discuta ce înseamnă acest tip de publicitate, cum funcționează și cum te poate ajuta să atragi mai mulți clienți.

Pages

Despre Noi

Cu ce ne ocupam.

Cu ajutorul tehnologiilor folosite de noi, putem crea website-uri unice. Astfel, toti clientii nostri beneficiaza de o perspectiva moderna si in acelasi timp utila. Prin ceea ce facem , incercam sa mentinem un echilibru intre un design util, placut dar care totodata si vinde.